23.06.2011

Metamorfoza LaskaHArdcore


PRZED: Przyznam, że Twoja lalka mi się nie podoba ;( Jasne włosy i cera, bardzo ciemny makijaż + sztuczne rzęsy niepasujące to tych oczu... A te czarne "łzy" z źrenicach..koszmar.;( Róż źle rozłożony. Podobają mi się za to usta, są pod kolor cery ^^

PO: Zmyłam makijaż. Przefarbowałam cię na czarno, brwi pomalowałam pod kolor włosów. Makijaż wykonałam w kolorze czarnym i granatowym. Na w źrenice włożyłam po bokach po dwie "łzy", a na to szkła kontaktowe. Oczy pasują do włosów, bo są ciemne. Założyłam też cienie w kropki. Usta pomalowałam jak poprzednio, założyłam tylko jeden kolczyk na wargę a drugi pod spodem w brodę. Według mnie lalka wygląda lepiej ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze proszę ;)
Proszę podawać swoje nicki na stardoll...
Wiesz, że możesz dodawać komentarze bez konta w GoOgle.
Wystarczy, że zaznaczysz okienko ''Anonimowy''