Ładnie, ładnie xd EDIT:od Darisi: Uważam, że jest za bardzo słodka xd Taka "Barbie od Kena" :P
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Komentarze proszę ;) Proszę podawać swoje nicki na stardoll... Wiesz, że możesz dodawać komentarze bez konta w GoOgle. Wystarczy, że zaznaczysz okienko ''Anonimowy''
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Komentarze proszę ;)
Proszę podawać swoje nicki na stardoll...
Wiesz, że możesz dodawać komentarze bez konta w GoOgle.
Wystarczy, że zaznaczysz okienko ''Anonimowy''