Admini wpadli na następny ''genialny'' pomysł...
Od teraz za zorganizowanie imprezy musisz zapłacić 5sd....
:/ to niby nie dużo, ale to głupie...
* Mogłam się tego spodziewać - najpierw imprezy były za 0sd, czyli w przyszłości ( która jest teraz) będą płatne... Admini mogli to zrobić żebyśmy zobaczyli co to są imrezy, jakie są fajne itp. taki teaster :)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Komentarze proszę ;)
Proszę podawać swoje nicki na stardoll...
Wiesz, że możesz dodawać komentarze bez konta w GoOgle.
Wystarczy, że zaznaczysz okienko ''Anonimowy''