Drodzy użytkownicy stardoll...
1. Nie wiem czy zauważyliście ale WSZYSTKIE mafie ( te ''z włoch'' też) są odwiedzane przez polaków,
co świadczy o tym, że afera obejmuję tylko Polskę.
2. Konto Matnt___* i Keira-V prawdopodobnie nie zostały skradzione...
Na ichniej stronie pisze, że ukradli im... Ale nie moga Wam tego udowodnić. Ja takżemoge powiedzieć, że skradłam konto Callie.Stardoll - ale to głupie ( sama przerabiałam ten temat z kradzieżą konta: piszesz do Admina (A callie to admin)on blokuje konto i zmienia hasło na twoje, więc) Admin może wiedzieć kto to zrobił poprzez IP.
3.Może wiecie o E.m.i.l.k.a - żeniby ukradli jej konto wzięli ciuhcy i kase...
Kit!!!- jakby byli takie hakery, że potrafili by przenieść ciuchy to mogli by sobie doładować ss i kase za FREE....
Ona albo żartuje, albo ktoś ukradł jej konto manipulacją... I bawi się z mafią w te same klocki :)
4. Mojej koleżance (DaRisiaJB ) napisali to swoje you are next - a jakoś konto dalej ma ...
5. Oni nie startują do tych odważnych!!!
Więc mówię wam: ta cała mafia to kit!
Zastanówcie się dogłębniej w tej sprawie!
Oni tylko chcą wzbudzić popłoch!!!
Samo to, że ty tu jesteś coś znaczy ;)
Uważajcie: nie dajcie się zmanipulować!
nie zmieniajcie e-maila czy hasła dla darmowych le!!!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Komentarze proszę ;)
Proszę podawać swoje nicki na stardoll...
Wiesz, że możesz dodawać komentarze bez konta w GoOgle.
Wystarczy, że zaznaczysz okienko ''Anonimowy''